השיטות הטבעיות הטובות ביותר לגמילה מעישון

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

שיטות טבעיות לגמילה מעישון

שיטות טבעיות לגמילה מעישוןגמילה מעישון מתחילה קודם כל מהרצון להפסיק לעשן. בעוד שקיימים אמצעים כימיים ותרופתיים המסייעים להפסיק לעשן, הרי שניתן גם באמצעים טבעיים להיגמל מעישון.

רפואה סינית – הרפואה הסינית מציעה גישה המשלבת בין הנפש לבין הפיזי. גמילה מעישון באמצעות רפואה סינית כוללת שיחה בין המטפל והמטופל והתאמה של צמחי מרפא. אל אלו מתלווה דיקור סיני אשר ביכולתה להפחית את הצורך בסיגריה. תהליך הטיפול אורך מספר מפגשים, אשר במהלכם יחוש המטופל מגמה הולכת וקטנה לרצות לעשן.

צמחי מרפא – לצמחי מרפא כוח ייחודי בטיפול בבעיות נפשיות ופיזיות, ובגמילה מחומרים ממכרים, כדוגמת הניקוטין. בדרך כלל, השימוש בצמחי מרפא יהיה צמח הלובליה, או טבק אינדיאני, המכיל חומר פעיל המשמש כתחליף לניקוטין הממכר. את צמח זה, משלבים עם צמחי מרפא נוספים הגורמים לתחושת רגיעה ושלווה.

היפנוזה – מהפנט מוסמך מסוגל להגיע אל התת מודע של המטופל וליצור שינויי חשיבה. לאחר מפגש טיפול, המטופל מתעורר ואינו חש עוד את הצורך בעישון. שיטה זו מתבצעת בכל רחבי העולם במשך שנים רבות וזוכה להצלחה לא מועטה.

קבוצות תמיכה – חולי ריאות שמקבלים טיפולים לדלקת ריאות במרפאות ובבתי חולים, משתתפים גם בקבוצות תמיכה המופעלות במרכזי הבריאות, והמתמקדות בהפסקת עישון. בבסיס הרעיון טמונה המחשבה כי שיתוף פעולה, הקשבה, שיחה ועידוד יכולים לסייע להיגמל מעישון.

שיטת אברהמסון – אחת מן השיטות הפופולריות ביותר בישראל לגמילה מעישון היא שיטת אברהמסון, אשר פותחה על ידי אוהד אברהמסון לפני 25 שנה. השיטה מבוססת על תורת ההילינג. הטיפול כולל שיחה וניקוי אנרגטי של אבני קריסטל, המחסל אצל המטופל את הצורך בעישון סיגריות. מטופלים מספרים כי כבר לאחר הפגישה לא חשו בצורך להמשיך לעשן. במידת הצורך, ניתן להסתייע בטיפולי המשך תומכים.

שיטת רושאל – במרכז לרפואה משלימה רושאל עושים שימוש במגוון רחב של אמצעים על מנת לסייע למטופל להיגמל מעישון. הטיפול משלב בין דיקור סיני וצמחי מרפא, טיפול הוליסטי ואנרגטי – אלו מותאמים באופן אישי אל המטופל. ברוב המקרים מומלץ להגיע לסדרת מפגשים.

שיטת אלן קאר – אלן קאר הוא מחבר רב המכר "הדרך הקלה להפסיק לעשן". קאר, רואה חשבון במקצוע, פיתח את השיטה הבינלאומית לאחר שנגמל בעצמו מעישון באמצעות שיטות שונות. לטענתו, השיטה היחידה שגרמה לו להפסיק לעשן היא כוח המחשבה והבנה עמוקה של מקור ההתמכרות, ניתן להפסיק לעשן. מדובר בסדנה בת 6 שעות במהלכה המטופלים יפסיקו לעשן ללא כל צורך בסיגריה וללא כל עזרה חיצונית.

פעילות גופנית – מה יכול להיות טוב יותר מאפשר לעסוק בפעילות ספורטיבית במקום לעשן סיגריות? הפעילות הספורטיבית משחררת אדרנלין, משפרת את מצב הרוח ומשחררת מלחץ. כמו כן, היא מאפשרת שמירה על המשקל שנוטה לעלות בשל הצורך לאכול במקום לעשן. לכן, עיסוק בספורט הוא בהחלט פתרון איכותי ובריא ומאפשר לשמור על הגוף ולהוביל את החיים אל מסלול בריא וטוב יותר.

השיטות הטבעיות לגמילה מעישון עובדות. אנשים רבים בכל רחבי העולם מסתייעים באפשרויות הטבעיות הקיימות על מנת להפסיק לעשן. אך חשוב לזכור, כי הבסיס של גמילה מעישון טמון ברצון של המעשן להפסיק לעשן. ברגע שהרצון גובר על הצורך בסיגריה, תהליך הגמילה יהיה מוצלח ואפקטיבי.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

דילוג לתוכן